Eltejp, min bästa kompis!



Dessa hörlurar har hängt med i många år nu och har till i dag bara gått sönder 1 gång.
Men fan fick jag för det. Skulle ta på mig dom och fick hela luren i handen istället.
Första gången gick den sönder i det ställbara "banden" som jag säger. Uppe till vänster på bilden.
Idag gick hela plast skenan till luren av. Har ingen aning hur det kunde gå till.
Säger bara: PLAST! Gah!
Dom är iaf användbara än efter min lagning med... just det ELTJEP!  haha!
Allt funkar med lite envishet, eltejp och tålamod ;)
Sitter med dom på och lyssnar på några av låtarna som spelades på studentflaket.

Vi....


..kände oss glamourösa..

..spelade för andra flak..

..badade i götafontanen..

..jag grät för mina presenter jag fick.. eller ja bara en som fick mig att gråta av båda glädje och sorg..

..tog gruppfoto med alla som var där och firade mig..

.. söp hela natten lång.. (obs! bilden är arrangerad) Så här såg jag ut senare på natten kanske ;)



Ack, va jag längtar tillbaka! The best day of my life än så länge.

Kommentarer
Postat av: julia

ååååååååååååååhhhh ÄLSKAdE den dagen. Vilken lycka! Vilken dag asså....Vi alla va så fina :D:D:D:D Vill ta studenten igeeeeen..:D

2009-01-21 @ 00:19:21
URL: http://www.butterflyjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback