Decode

Tankarna far runt i mitt huvud. Känns som ett stort surr bara
Vet inte hur allt ska lösa sig. Hur man ska kunna ta sig i genom det här.
Det här med att få jobb är inte så jävla lätt som vissa tror.
Jag funderar på vad det finns för alternativ för mig. Det är nog inte många.
Som vissa av er vet så har jag en passion för smink, mode och design.
Jag vill gå en Make Up skola, som kostar ca 45.000 kr.
Jag vill jobba i en trendig klädbutik, svårt när alla andra i Sverige vill precis samma sak.
Jag vill gå designskola, som antingen kostar 100.000kr eller är apsvår att komma in på.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kämpa kämpa kämpa!!

En dag står du där rik och berömd, det gäller bara att inte tappa hoppet!

Puss

2009-01-23 @ 04:26:00
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback