Extreme home makeover!

Yes det har vi haft i 1½ dag nu haha!
Jag och Markus fick nämligen något ryck att vi skulle måla om och tapetsera.
Vi skulle bara åka till Rusta och kolla in fondtapeterna dom hade fått in där och bestämde oss på plats att vi iaf skulle köpa grejerna så vi kunde göra det någon dag.
Kom hem och vi körde igång direkt.
Här kommer bilder som dokumenterar resten.


Ooups! Skit på kameralinsen

Jag började i hallen

spackling och slipning

där satt tvn och ljudet förut

Här kommer resultatet!


Nu står soffan där teven hängde

och resten av vardagsrummet

ser lite mysigare ut utan blixt


Resten får ni se om ni kommer och hälsar på oss nån dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit fint vart det.... vad duktiga ni är kul att göra om :)Puss

2009-01-07 @ 21:37:27
Postat av: Sofie

Riktigt nice babe! Ja men vi kan ju bara gå på stan och inte göra någonting! PussPuss

2009-01-08 @ 04:16:46
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Emma (gamal klasskompis)

Riktigt snyggt!!!! =)

2009-01-08 @ 22:41:20
Postat av: Milena

najs, e d du eller killen som kan tapetsera? Jag vill ocksa ska ta mig en svang till Rusta bara for det och kolla in tapeterna for har ska det bli en fond med vad gick kalaset pa? kram

2009-01-09 @ 14:52:38
URL: http://milenamutavcic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback