Frånvarande, ja jag vet !

Haha! Ja för det är jag.
Mycket pappersarbete här hemma för att jag ens ska kunna betala hyran.
Usch! Jag gillar inte det här med bidrag och så.
Jag vill hellre ha ett riktigt jobb så man kan känna sig nöjd med att man gjort nått bra för pengarna.
Vet ju i för sig inte ens om jag kommer att få pengar men.
Skriver ut cvn och skriver om dom och massor.
Sen ville min familj ha en "önskelista" av mig oxå.
Tyvärr så får ni ingen i färg för den såg jag precis va slut. Suck!
Haha! Nä nu ska jag dra på smilbanden och ta en dusch och pyssla om mig själv lite.

     
Klickbara bilder på lite av mina egna sminkningar och hårstylingar jag gjort.


Föresten jag har en affärsidé.
Om någon är intresserad av att hyra in mig en kväll eller dag för att bli sminkad och få håret fixat.
Mitt startpaket:
Jag tänkte så här. 500kr en kväll, 10 personer får bli sminkade. Det är 50kr var.
Men eftersom jag inte har alla nyanser i foundation och så vidare så sminkar ni er själva i grunden så fixar jag ögon och läppar typ. Naturligtvis kan jag hjälpa med lösögonfransar om så behövs.
 Värdinnan (personen som drar ihop 10 personer) får håret fixat av mig.
Resterande kan få lite tips medans jag fixar värdinnans hår.

Dricka får ni göra hur mycket ni vill bara jag får göra mitt jobb =) och självklart inte spilla på all makeup jag kommer lägga upp ;)

Därefter tänkte jag ca 100kr per person.
Sminkning: 100kr
Hår: 100kr
Smink & hår: 150kr (lite rabatt där)


En utav alla mina sminkkurser. Denna med Karim som är grym på att få en tjej att känna sig vackrast i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback