Monster!

Fy fan vilken kväll!
Hade jättekul med brudarna igår och så blev man ju kanske lite överförfriskad. Hehe!
Etage hade dom gjort om lite grann, det blev rätt coolt med upphöjt dansgolv med lysen i.
Kanske lite jobbigt om man blir för full och trampar fel bara. Strippstången var borta och kanske bäst det.
Nu är det mindre risk för att alla brudar vill bli strippa haha!
I mitten på baren hade dom gjort som en palm med lysen i.
Vi dansade och hade trevligt hela kvällen.

Denna dag var det lite jobbigare att ta sig ur sängen.
Men med en huvudvärkstablett och en monster energidryck så blir man mycket piggare.
Det är mitt bakis trick.
Sitter och laddar för att ut och gå till källviken. Det bjuds på mat där så det är klart man tackar ja =)

Nää nu måste jag dra mig. Slänger in en bild på gårdagens outfit.


Bilden är dock en vecka gammal men det va denna outfit jag hade igår.


Det blev bara en bild från igår tyvärr men det är ju oftast då man har som roligast =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback