This time you should take me away to a new place!

Jippiiii! Jag mår bra idag !!
Duschade och åkte ner på stan för att möta upp mamma.
Hon tyckte vi skulle äta någonstans så vi kikade runt lite och sen kom jag på att vi kunde dela på en nachotallrik på Marianns. Så vi traska dit och mamsen till min förvåning bjöd mig på nacho och en cider.
Mmm... va gott!
Vi satt där ganska länge och umgicks och pratade lite.
Hör även av Adam och pratas lite om hur han har det nu för tiden. Bra kompis det där =)
Mamma och jag bestämmer oss för att kika in i lite butiker på väg mot bilen.
Mysigt!



Jag har verkligen haft en bra dag idag. Tack!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hi hi ja det var verkligen en mysig dag TACK själv för sälskapet.Puss

2009-01-30 @ 18:25:19
Postat av: Maria

hur är det med dig?

2009-02-02 @ 15:40:05
URL: http://muym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback