Aaaaah!

Jävlar va rädd jag blev nyss!
Markus upptäckte att jag hade nå rött på vänster öga. Såg ut som blod eller nått.
Jag tokspringer in på toa och försöker se.
Det är något rött där, springer in till sminkspegeln för att få bättre ljus och se bättre.
Det är en blödning i ögat fick jag nyss konstaterat av sjukupplysningen.
Det va ingen fara alls, det skulle försvinna på en dag sa hon.
Om det inte gjorde det skulle jag kontakta min läkare för att kolla upp det.
Man kan tydligen få det av att nysa (?) eller irritera ögat på något sätt.
Det skaver som fan och känns obehagligt att det är nått där.
Så nu blir det goodbye linser i ett par dagar och hello glasögon.
Jag får även inte sminka mig tills det är bra med ögat. Great! :-/
Så nu har jag en aledning till att få vara lite slapp nån dag haha!


Man ser då hur ögat har reagerat. Ganska rött runt om min lilla kompis.

Så om det är någon mer som fått liknande. Va lugn en dag och se om det försvinner.
Gör det inte de så ring din läkare.


Nu ska jag låta mitt öga vila från datorn och hitta på något annat.

Ciao people!


Kommentarer
Postat av: miah

Syrran fick lika på sin student.. Hon drack för mycket :-P

2009-03-22 @ 17:17:31
URL: http://miahsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback