Fotboll, fest och krogen!

Hej mina vänner!
Vad gör alla därute ikväll?
Jag har precis sminkat klart mig inför kvällen. Ikväll blir det fest med Sofie.
Lina skulle med oxå men hon skulle på födelsedagsfest.
Hoppas iaf att hon kommer till Etage sen. Dit jag tror vi ska ikväll ;-)
Är inte riktigt säker på hur kvällen ser ut men i stora drag så ska vi väl mötas upp hos Milla.
Sen ska vi nog vidare till Harrys för att kika på Sverige-Portugal sen hoppas vi på vinst så vi kan festa för Sverige =)


bjuder på några bilder jag tog för ca 4 minuter sen

Kommentarer
Postat av: hemlig bundrare

gud vad söt du är puss

2009-03-28 @ 17:35:59
Postat av: Sofie

Sötnos. ikväll ska vi ha askul :)

Puss

2009-03-28 @ 17:56:11
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback