News News! I am back!

Dåligt med bloggande på denna brutta tycker ja. (slå på fingrarna)
Men här är ja! =)
Jag har en nyhet till er. Jag har fått en lägenhet !
Inflytt 1 juni men kanske får chans att flytta in tidigare enligt förra som bodde där.
Den har jättestort, öppet och fint kök.
Vardagsrummet/sovrummet är oxå stort och fint. Helt nytapetserat va det oxå.
Även nyrenoverat badrum (kakel). Det enda som det är lite brist på är väl klädurtymmen.
Med tanke på hur mycket skor och kläder jag har så kommer jag få fundera ut en smart lösning för det.
Får sitta med skissblocket och knåpa ihop någon lösning.


Kommentarer
Postat av: Markus

Hoppas det blir bra där då gumman! Ja du flyttar iallafall till eget.. Det är iallafall ansvarsfullt.. Finns ju människor som bara snyltar och bor i andras bostäder,skiter i å ta hand om det, att dessutom inte betala sina skulder.. det är lite väl skamligt.. ha en trevlig lördag med mig! :D

2009-03-21 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback