Behandling och Basenji!

Hellu!
Japp idag är det behandling som står på schemat, har redan förberett mig med emla salva och ska strax gå upp till lasarettet. Sitter här med Miintisen och myser och busar lite.


Bilden är tagen för ca 7 minuter sedan hehe! Osminkad och svullen känns det som haha!

Jag har kommit på att i framtiden om jag vill skaffa hund så ska jag ha en basenji.
Mammas kompis Görel har en sån och jag reagerar inte ett dugg på den.
Bra att veta om inte min behandling funkar ;)



Så här ser basenjin ut, såå fin!


Kommentarer
Postat av: Sofia Davidsson

Ingen aning om vad det är för utländsk storlek, 7,5 skulle jag gissa på.

2009-11-23 @ 18:33:44
URL: http://musthavethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback