Ge mig snöö!!

Åh va jag vill ha massor med snö!
Snöklädda träd som gnistrar i solen, ljusstakar i varje fönster och alla vackra ljusslingor.
Kunna krypa under filten med en kopp varm choklad och titta ut genom fönster på den kritvita snön.
Fan va jag längtar och saknar snön!
Även julen med den mysiga stämningen.
Glögg, pepparkakor, lussebullar! ÅH!

Allt var verkligen bättre förr!
Se bara på Mariah Carey i den här videon, hon strålar verkligen i sin röda overall från 80talet ;)
REN skönhet! Hon är verkligen vacker i videon och man längtar verkligen tillbaka i tiden !
En kvinna strålar verkligen sjukt mycket när hon har kul!
Har ni tänkt på det killar? ;)
Det vackraste man ser i en kvinna är när hon har kul, är trygg och mår bra ! :D
Det tycker iaf jag ! ;)




Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You



Jag tänker verkligen på mamma och mina upptåg när jag hör den här ! :D
Vi har buggat till den här ett ANTAL gånger!
Finns så mycket att berätta om oss så då skulle jag få sitta här i ett år och skriva ;) Haha!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja skitsnygg. tycker oftast snygga personer är dem snällaste hahaa...



Lovar fler uppdateringar från mexiko ;)

2009-11-20 @ 06:08:54
URL: http://annawilliamson.blogg.se/
Postat av: mormor

ja du gör ju så man blir både ledsen å glad du har verkligen jupa tankar

2009-11-20 @ 07:25:56
Postat av: Mamsen

Hahahahaha!!!! Ja det har du rätt i Karolina du skulle få sitta i minst ett år o skriva om oss....för OJ vad vi har haft kul..o massa minnen det har vi till denna låt ;)) Love you så mycket min lilla flicka Hehehe ;) <3

2009-11-22 @ 13:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback