Det är dags för söndagsmys!

Nu är det slut på veckan, det är dags för söndagsmyyyyys!
Haha! Japp söndagar är väl den ultimata mys-dagen.
Idag har jag bara glidit runt i min mysdress och glasögonen, kollat på G.I Joe.

Filmen va väl helt okej, effekerna syndes lite att det va fejk här och där.
Men helt okej ändå.

Strax blir det Transformers 2 IGEN! Fast i Blueray format.
Har kommit på att jag vill ha en större och bättre tv, hemmabio anläggning och en blurayspelare och
ett biblotek av massa bra filmer i blueray ;)
Men vi får väl se om det händer nästa årtionde haha!


Finns inte ett fel på den här tjejen ALLS! Punkt.




Kommentarer
Postat av: Tess

Jo att hon har en ful Marilyn Monroe tatuering på armen och skall vara jätte otrevlig och bortskämd :)

2009-10-13 @ 18:18:57
URL: http://vingla.blogg.se/
Postat av: Love S-fia

Finns inget fel på dig heller som jag ser iaf ;)

2009-10-16 @ 01:29:36
Postat av: Karolina

Tackar :D

2009-10-16 @ 13:35:03
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Love S-fia

:D riktigt jävla snygg äru! :)

2009-10-19 @ 10:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback