Eye Majic Instant Eyeshadow!

Ja i onsdags va jag ju som sagt hemma hos magda och drack lite vin, vilket resulterade i att Magda fixade in mig på Etage gratis.
 Eftersom Sofie och Magda ville att jag skulle följa med dom.
Vi hade jättetrevligt och va i stort sett nykra och dansade hela natten och brände massa kalorier ;)
Jag hade ju bara foundation och puder på mig och hade nyss fått hem mina Eye Majic Instant Eyeshadow nr 2.

Så här kommer en recension och bilder som förklarar hur jag gjorde.



Så ut så här när jag gick upp till Magda.


Placera (vad säger man?) paden? så långt ner som möjligt på ögonlocket


Håll i några sekunder så ögonskuggan värms upp och dra ut mot sidan.
Ta upp paden så du inte drar den på tok för långt ut, om det inte är så det du vill ha förstås ;)


Det ser nu ut så här, på förpackningen står det att du ska använda "baksidan" för att sudda ut linjerna lite.


Men jag använde penseln...


.. och självklart fingret för att fästa färgen lite mer


Voila! Men eftersom jag är den som gärna har lite mer smink så..


.. blev det eyeliner och lite extra mörkare skugga längst ut


Och till slut det viktigaste enligt mig.. Mascara!!


Jag ger Eye Majic Instant Eyeshadow:

3/5


Motiveringen är för att jag är lite beroende av mer ögonskugga så använder jag gärna denna om det blir en spontan utekväll då man ska vara klar rätt snabbt. Perfekt att ha med dig i väskan och bara lägga på som en vanlig dagsmakeup. Sen finns det massa andra färger i Eye Majic Instant Eyeshadow.
Men detta är nr 2 som är bruna toner.


Kommentarer
Postat av: Marie

Häftig ögonskugga son vill jag ha bekvämt värkar den vara hihi ;) Puzz mamsen

2009-10-13 @ 19:00:13
Postat av: Karolina

Ja visst är det =)

Du kanske vill testa någon gång ? puss

2009-10-13 @ 19:20:17
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Marie

Japp det vill jag hehehe...kanske på våran mys kväll i veckan då ;)

2009-10-14 @ 13:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback