Incoco Dry Nail Applique!

Sitter i soffan och myser nu med värmekudden, en solero exotic och nyfixade naglar.
Kikar på Ten Inch Hero oxå.


Mmm.. Gott!

Har även testat Incoco Dry Nail Applique och fixat med det under kvällen.
Det är ett torrt nagellack som man "klistrar" på naglen.
Jätte enkelt men lite pill med att få den precis rätt på nageln.
Men jag får väl säga att övning ger färdighet.
Jag gillar det!
Du gnuggar liksom fast det men det är även som ett nagellack på fästsidan.
Färgen jag har just nu heter Lolita och är mörk vinröds färg.


Jag klistra nog inte på det bästa denna gång men hej, jag är inte mer än mänsklig ;)

Jag kommer iaf att använda det här igen! Love it!
Inget mer kladd som jag brukar bli galen på och få göra om och om igen med vanliga nagellack.

Jag ger den 4 av 5!
Ett minus på att det va lite krångligt att sätta på nagellacket.

Får se hur länge det sitter nu bara, de lovar 14 dagar på förpackningen


Kommentarer
Postat av: mormor

vad mysigt du ser ut att ha puss

2009-10-09 @ 07:36:35
Postat av: Sofie

Vad häftigt visste inte att det fanns :p

Vad händer ikväll då Bejb? Puss

2009-10-09 @ 16:54:36
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Marie

Fan vad bra grejer det finns nu mera hihihi...jag vill oxå prova ;)....du bara myser du ;) Puzz

2009-10-12 @ 11:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback