Tisdag och ondags-mys!

Tisdagen tillbringade jag tillsammans med mamma.
Vi myste pratade och bara va.
Vi testade sushi för första gången, vilket va faktiskt va rätt så gott.
Jag fastnade för räka och avocado bitarna och även en rulle med lite grejs i =)

Vi hälsade på Magda och hjälpte henne att flytta och hämta ett vardagsrumsbord.
Det blev lite te, Gott & Blandat salt och massa prat om allt mellan himmel och jord.
Jag och mamma gick senare hem till mig och tittade på slumdog millionare och mamma mia (igen!).



Slumdog millionare va riktigt bra och fängslande. En pojke som växte upp i slummen fick chansen att vara med i Vem vill bli miljonär? och vann massa pengar på hans otrevliga uppväxt.




Som sagt blev det att se mamma mia efter och vi satt uppe till kl 3 ;)
Mamma mia är ju min och mammas film som vi typ alltid tittar på tillsammans.

Vi sov ända till kl 13 på onsdagen och jg vaknade upp med ryggont återigen.
Dagen blev väldigt lugn och vi började med sen frukost och film. Denna gång blev det
The sisterhood of traveling pants



Jag har lite bilder i kameran men dom kommer sen när jag har min dator sladd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback