Lördagens bravader!

Så helgen eller ja lördagen va riktigt kul.
Förfesten hölls hos Jone med mycket dricka, musik och massa prat.
Jone hade bjudit ner en helt underbar tjej från Boden.
Åh må jag säga vilket härligt enegriknippe =)
Kvällen avslutades på Etage där vi dansade och stod i kö i en kvart för att få gå på toa.
Hur kvällen slutade senare behöver vi inte gå in på.
Men jag kan säga att vi upptäckte vilket svin en i gänget var.

Idag så har jag varit på ett möte med arbetslivsresurs och har fått reda på att jag ska vara med i något slags program och få en egen jobbcoach. Hmm.. Får se hur det här går.

Bjuder på en bild av min makeup från i lördags.
I love blue eyeliner!


Ursäkta den konstiga blicken med eyelinern syndes bättre när man kollade upp


Grabbarna i soffan. Finn en skitstövel! Haha!

Här är Cassandra allihopa!
Goaste tjejen!



Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Ja vi hade en grym lördag och jag har bilder så ska läggas upp ;)

2009-09-22 @ 11:33:00
URL: http://lavidacotidiana.webblogg.se/
Postat av: Marie

Härligt Karolina att du skaffar mera vänner...verkar var en tjej lika dig.Kram Mamsen <3

2009-09-22 @ 16:00:11
Postat av: Lina

Vart har du köpt eyelinern? den var jättefin! ska på 40 års fest på lördag och ska ha blått på mig tänkte om man kunde ha nå liknande men behöver inhandla :)

2009-09-28 @ 18:15:58
Postat av: Karolina

Eyelinern som jag har på mig här är från Body Shop. Men det är en ögonskugga över som fixerar pennan så det inte "rinner" ut. Skuggan är den blå i body shops eye shimmer, tror den heter indigo =)

2009-09-28 @ 21:15:54
URL: http://karolinass.blogg.se/
Postat av: Lina

Okej jag fattar ingenting Karro? haha men jag ska kolla lite :) vadå fixerar liksom? svenska tack haha

2009-09-28 @ 22:36:01
Postat av: Karolina

Japp den blå skuggan fixerar pennan =)

2009-09-28 @ 23:17:34
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback