3 Dagar kvar!

Nu är det nära och det märks att jag har någon slags resfeber eftersom jag inte kan sova på nätterna :P haha!
I helgen hade jag lite fest hos mig.
Va grymt kul och alkoholen flöda :P haha!
Kunde inte ha blivit en bättre helg faktiskt.

Idag har jag packat om resväskan och plockat bort lite kläder.
Tänk att man vill ha med sig så mycket när man vet att man kommer shoppa sönder sig i Thailand.
Jag tror mamma måste hjälpa mig kolla igenom och ta bort lite mer kanske.
Känns som att jag skulle haft ännu mindre kläder.

Min älskade Magda ringde idag oxå.
Blir alltid glad att prata med dig hjärtat! ♥

Imorgon är det vaccination på schemat.
Blir antagligen oxå att färga fransar och bryn och även mammas hår.
Det känns som att det är mycket att göra men det är nog bara jag som stressar upp mig.





Disney är bäst!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag hoppas du står på reservlistan <3

2010-12-07 @ 14:17:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback