AAAAAAAAAAH!

Såg nyss ett klipp som fick mig nästan att spy och gråta på samma gång.
Sitter och mår piss illa nu!
Tårar rinner nerför min kind och jag varnar alla djurälskare att inte se denna film.
Fattar inte att man kan vara så känslolös att bara stå och skratta!

Nä! ETT SKOTT I HUVDET ÄR VA DENNA MÄNNISKA SKA HA!!
Neej.. vänta.. Jag skulle tömma ett MAGASIN på den jäveln!

Det som roar sig med detta förtjänar inte att bli född!

Jag varnar igen, se den INTE om ni inte klarar av att se djur komma till skada!!

http://www.liveleak.com/item?a=view&token=f04_1258418085


Jag klarade bara av att se den en gång och aldrig igen!

Feeling sick now!


Kommentarer
Postat av: Marie

Men fy fan vilka svin....vad fick dom ut utav det där egentligen :(...finns inte ord..bara tårar....Hur kan man komma på något så idiotiskt :((

2010-02-23 @ 14:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback