Denna lägenhet existerar inte, var vänlig att försök igen senare!

Hemkommen från lillkusin Emelies födelsedagsfika.
Liten och liten föresten, fröken har ju gått och blivit tonåring ;) hehe!

Dålig uppdatering för att tydligen så existerar inte min lägenhet längre :S
Inte enligt Net IT iaf. Tydligen så har kopparstaden tagit bort mitt lägenhetsnummer ur systemet och glömt att lagt in ett nummer till mig. Så självklart försvann mitt internet pga det.
Tur att det finns snälla människor på Net it som kunde ge mig internet ändå tills problemet är löst.


Har klippt mig nu



Haha! Nej då jag har bara tagit ur mina extensions. Dom har suttit i ett bra tag så det va dags nu ;)
Fy fan va jag känner mig tunnhårig nu.
Tror halva mitt hår följde med när dom åkte.
Fast det kanske bara är för att jag vant mig med tjockt ;)

Tack Görel för att du hjälpte mig få ur dom.
Jag satt här hemma igår, utan internet och va ju tvungen att göra något, vilket resulterade i att jag skulle försöka få ur dom SJÄLV.

Nu kan ni tänka er mig hur jag står med en acetons dränkt bomullstuss och tok gnuggar och blir till slut helt galen på att jag inte får ur en ENDA slinga! Nej usch det gör jag inte igen.

Nu ska det göras inpackningar ikväll och färgas någon annan dag när alla limrester är borta.



Lång lugg och kort hår haha!


Nej nu ska jag hoppa i ett bad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback