Härlig dag!

Dagen har bestått av fika med Lina.
Så skönt att prata och umgås med dig vännen!
Det måste vi göra oftare :D
Är det några som kan skratta ena stunden och vara allvarlig nästa så är det vi ;)
"Toodelooo, asså det fanns ingen dörr så jag bara klev på.. "
Haha!

Resten av dagen blev det en vända på stan och sen hem för att köra filmkväll med Robin och Lina.
Det blev The ugly truth och efter ett tag kom Lina och sa hej.
Kollade på massa gamla kort och filosoferade i att det va bättre förr?

Tony K gjorde även min dag genom att skicka en bild han hade lekt med och jag är sjukt nöjd.
Vi började genast planera lite fotosessioner igen oxå :)



Så sjukt grymt cool bild! :D I LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv vännen! Det var verkligen hur skönt som helst att ses igen. Hahaha ja drömkåken är kung! "Toddeloo Tina alltså Latoya!" Vi får ses snart igen, jag bor hos Maria i din trappuppgång några dagar nu så jag kan ju komma ner bara? :) Puss

2010-02-25 @ 14:44:50
URL: http://deepreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback