Macarones!

Ja då har man spenderat dagen på att handla grejer till bakningen.
Idag hann jag bara göra macarones som jag har varit sugen på att testa ett tag :D
Det blev blueberry smak ;)
Jag tyckte det va rätt svårt att göra det, i för sig så va det ju första gången så ;)
Jag tog faktistk bort mandeln som man egentligen ska ha i smeten.
Finns allergiker som kommer på fikat så det blev så.


Uppklickat på plåten


Färdiga! :D Blåbärskräm i mitten som består av vit choklad, grädde och blåbär :D


Nu återstår bara att se om det gillas ;) hehe!


Kommentarer
Postat av: mormor

gud vad gott det såg ut

2010-02-02 @ 09:58:19
Postat av: fia

va goda dom såg ut, söta :) å grattis i efterskott. har tänkt att skriva o gratta dej förut men glömde.

2010-02-06 @ 13:46:26
URL: http://madebykissekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback