Make up nostalgi!

Sjukt peppe för att testa min skugg palett just nu men orkar fan inte sminka av mig på en gång så jag ska väl kanske ta och göra det imorgon istället :D


Make up till mitt 100poängs projekt i skolan


Vårat "återvinn-skräp-projekt" ;)


En till bild ur min kalender

Jag står för make upen på samtliga bilder.
I miss the pressure!
Man blev liksom pushad till att vara kreativ på min skola.
Tittar på bilderna och saknar Emma. Vi hade så jävla kul hon och jag <3
Måste ta tummen ur **** och ta mig dit snart igen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Japp jag tycker du ska åka dit....helst stanna kvar fixa jobb...eller som du o Emma sa öppna eget ;)) Här finns ju inget... Puss

2010-02-01 @ 07:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback