Too tired!

Vet ni.. Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket i bloggen idag.

Har iaf varit nere på stan med mamma och lillebror och kikat på invigningen av svenska skidspelen som är i helgen. Igår va jag och drack öl men grabbarna grus och hade jättetrevligt.
Det va inte planerat att vi skulle på krogen utan att vi bara skulle sitta hos flum och dricka öl och umgås.
Men efter ett tag så tyckte killarna att vi skulle på krogen iaf.
Jättetrevligt kväll som jag tackar för.

Nu ska jag ta det lugnt och kika på en film eller något.


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt att ni haft kul o gick ut med....man måste passa på medans man är ung Hihihihi...=) Puss

2010-03-19 @ 11:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback