Utbildning nästa år?

Shit jag är en tung sovare.
Det har ringt två gånger på mobilen och jag har inte hört ett skvatt.
Dolt nummer va det oxå så jag har ingen idé vem det kan vara.
Eller joo det kan ju vara jobbet och då va det inte så bra.

Ja idag blir det iaf ner på stan för en fika med Faye.
Yaaay! :D
Sen funderar jag på om jag ska ta mig till kontoret och prata med chefen lite om mer jobb.
Sen måste jag nog städa upp lite mer hemma. Tog hand om lite igår men jag fastna i att kika i genom lite grejer i garderoben. Har seriöst börjat fundera på att börja plugga till nästa vår.
Måste ju förbereda mig för det med lån och sånt innan. Suck!
Att det alltid måste vara lån för allt man vill plugga.

Dom kurserna jag funderar på är Make up, foto, klädsömnad.
Make up har jag lite i men jag vill lära mig mer och tror verkligen jag skulle suga i mig all info om jag går utbildningen jag tänker på.
Foto har jag alltid varit intresserad av och funderat ju seriöst på att skaffa en kamera.
Jag kan ingenting vad som gälller photoshop så det skulle vara grymt om man fick lära sig.
Klädsömnad måste jag gå för att kunna komma vidare med designer drömmarna och man måste börja någonstans att lära sig grunderna ;)




Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att höra att du vill gå vidare med studier i ditt liv..vart finns dom då.....inte här i Falun kan jag tro???? Jag har oxå hört mig för lite om studier ;)) Puss o ha en bra dag gumman <3

2010-03-09 @ 12:39:19
Postat av: Karolina

Make up utbildningen finns här.

Klädsömnad finns i sthlm.

Foto finns här.

Det är iaf kurserna jag vill börja med :)

Pusspuss <3

2010-03-09 @ 23:30:18
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback