Do Do Do Ta Tam!

Sitter och tänker tillbaka på Thailand och det är nå sjukt va jag längtar dit asså.
Gänget som vi åkte med har redan bokat biljetter till nästa jul och nyår.
Ja änt nåå avundsjuk!! öö JOO!
Jag blir så jävla förbannad när jag tänker på hur svårt de ska vara hela tiden att försöka få jobb!
Hade jag haft ett jobb så hade jag kunnat spara ihop pengar till jul liksom.
I övrigt idag har jag varit på kursen. Väldigt seg dag utan Kenta.
Sen blev det massa ärenden och så vidare.
Har även städat och skurat lite idag.
Måste försöka göra läxan idag oxå.. suck va jag hatar läxor asså.
Gå på kursen kan jag göra men läxor är verkligen inget för mig.
Är sugen på att flytta mig till sthlm eller nått.
Någon som har tips på vart man kan vända sig för att söka/hitta lägenhet?
Falun är döende känns det som..
THAILAND!
Do Do Do Ta Tam
*nynnar*
Ta mig tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ah, det är ju väääääldigt långt till Bojsen? haha. Inte visste jag att du hade tankar på att komma dit. hur som helst missade du en GALET kul och väääldigt lång fest iaf. Jobb är dessvärre inte alltför svårt inom vården just nu, dom behöver vikarier överallt.

Och dessutom är min plats som vikarie ledig nu för jag har fått heltidstjänst check! ;) Men var isåfall beredd på att jobba röven av dig!

Kan det vara värt för dra åt helvete vilken lön jag fick den här månaden! Jisses alltså ..

2011-02-22 @ 10:18:36
URL: http://deepreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback