Jag tog en kula för dig och fick en bula tillbaks!

Så veckan i Göteborg gick fort.
Hann shoppa lite, festa, träffa vänner och lite annat.
I had a blast anyway ! :D

Jag kom hem fredagen och då va det i stort sett bara att gå och lägga sig för att orka med lördagen.
Va och handlade lite, hem och gjorde mig ordning iväg på fika för lillebror med älskade magda.
Tack för att du va med i helgen hjärtat!
Efter fikat va det bara att skynda hem och göra klart resten inför festen :)
Tråkigt nog så va det många som va sjuka eller jobbade men jag hade kul ändå.
Försökte mingla så mycket som jag kunde, lite svårt bara när man inte är mer än en människa :P haha!
Kvällen hade sin gång och tydligen så har jag tvärdeckat i fotändan på min säng och inte vaknat upp när Joy örfila mig.
Haha! Dom va till och med tvungen att kolla så jag andades och hörde att jag snarkade.
Jag har inte vakna till en ENDA gång sen jag decka.

Det blev ett ganska stort drama under tiden jag låg och snarka.
Karro vaknade INTE... :S
Hade jag dock varit vaken så hade jag kanske kunnat fixa det men men...
Jag tackar Joy och C som va smart att bryta upp det och drog ut dom.

Åååh det va helt underbart att träffa C igen, har verkligen saknat han.
*Pirr i magen*
Tråkigt att jag inte fick fira alla ♥ ans dag med han.
Jag hade nog skämt bort han bäst asså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback