yees..

Nu håller jag på att friskna i och det enda jag känner av är hostan och tröttheten.
Men det är på bättringsvägen iaf.
Nu sitter jag med laptopen vid köksbordet och väntar på att Ryan ska hämta upp mig.
Han hörde av sig igår och behövde en modell till en spontan fotosession idag och tänkte att jag kunde väl ställa upp ;-)
Geraldin (läraren på Make Up Studion) vill göra en jätte avancerad sminkning och håruppsättning så det ska bli kul att se vad det blir för nått av det här.
Berättar mer sen hur det gick.

Lina du är väl den goaste av alla.
Måste bara säga TACK för att du alltid är där och lyssnar och säger precis som du tycker och tänker.
Jag uppskattar verkligen att få sitta ner och snacka massa både om allt och ingenting.
Måste försöka hinna med att komm förbi och kika på din nya lilla kisse oxå.
När är du ledig? ;-)

Idag har jag även fått erbjudande på jobb fram till jul. Så imorgon ska jag ner på möte/fika och se lite hur det ligger till.
Hoppas det är tillräckligt mycket tid så man får ihop lite pengar i månaden. Let's see shall we..



lite konstig vinkel men vafan. Hade jättetrevligt med dig vännen <3


och självklart mysigt med dig snygging <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Klart jag säger vad jag tycker, vad är det annars för mening med allt? jag är ledig imorgon och sen vet jag inte mer haha jag kan höra av mig när jag vet .. puss

2008-08-05 @ 23:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback