Baka!

Vaknade av att klockan pep 9.00.. usch! snooza fram till 10.00. hehe!
Gick upp och började med bakningen inför imorgon då Markus fyller år.
Till och börja med så har jag gjort mina Marabou muffins, som han ska få till frukost på sängen ;-)
Senare idag ska jag nog baka sockerkaka till gästerna.
Fast nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig ordning för en sv'äng på stan. Kanske möta mormor och morfar och äta lite mat tillsammans. Beror dock på om dom ska ner på stan.. annars traskar jag nog runt för mig själv lite :)

Lägger upp bilder på kakorna senare idag ;-)

Nä, nu väntar duschen...  

Kommentarer
Postat av: Sofie

wieee. kul att du skriver!

2008-07-16 @ 22:58:00
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback