Jobb hela dagarna!

Top Model tävlingen gick bra i lördags även fast jag inte gick vidare så är jag jättestolt att jag vågade gå ut på catwalken i bikini.
Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle våga det. Men tack vare hela min hejarklack på dansgolvet så vågade jag ;-)
Tråkigt bara att det va så lite tid efter visningen och att jag fortfarande mådde lite dåligt pga nerverna.
Annars hade vi kunnat festat till det lite mer.


Jag klarade det! :D

Får se om jag får tag i fler bilder senare.

På senaste dagarna har jag haft sån längtan till Stockholm. Ja vill dit och shoppa ihjäl mig ! :-)
Skulle vara kul att åka dit en dag med massa pengar och kanske stanna på hotell en natt hihi!
Jag saknar storstan pga dess stora utbud av affärer och shopping.
Jag när ett plagg inte finns på et H&M eller ett Gina så kan man gå till nästa och så vips finns plagget där.

Föresten såg på 2fast 2furious igår är inte hon snygg då!


Jaja, nu måste jag faktiskt göra mig i ordning för jobbet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tjejen vi rocka i lördags.....eller hur....Kul att träffa er alla och vi vara så bra allihopa...en erfarenhet rikare.Kram kram Linda

2008-07-23 @ 16:53:58
URL: http://www.unikajag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback