Top Model Of The World!

Har inte haft tid med datorn något på senaste eftersom jag har jobbat.
Sen sitter jag och försöker sålla ut de bästa bilderna från fotosessionen, som inte är det lättaste eftersom det blev massor med bra bilder :)
Sen ska dom redigeras och läggas ut så fort alla vi tre kommit överens om vilka bilder vi ska ta.

För övrigt så har jag kommit med i en modelltävling! :)
Precis som det står i rubriken så heter den Top Model Of The World!
Det är massa deltävlingar runt om i Sverige och den jag ska vara med på ägs rum den 19 Juli på Etage.
Så ta med alla kompisar, kom och titta på mig och alla de andra tjejerna som ska vara med i tävlingen.
Jag tycker det ska bli jättespännande att se vilka fler tjejer som ska vara med och tävla :)
Hoppas dom är trevliga, jag vet iaf att jag kommer vara trevlig. Ingen bitchfight här inte.
Sen måste jag oxå säga. Lycka till alla tjejer som kom med! Det ska bli kul att träffa er.

Om du vet att du kommit med och läser det här så kan du väl lämna en kommentar, det tycker jag även alla andra ska göra ;-)

Skönt med ledigt nu i två dagar. Sen jobbar man ju fredag, lördag, och söndag. Det är bra med pengar det hehe! sa den urfattiga tjejen och suckade. Haha!


Lämnar en lite roligare bild från sessionen. Vad tycks? Jag hade då kul iaf ;-)


Så vad ska ni göra i veckan då? Lämna en kommentar och berätta vad ni ska hitta på. *Nyfiken*


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Skit coooooolllll bild ju he he...... snygg puss puss.

2008-07-17 @ 20:07:38
Postat av: sandra vilén

Hej hej

Jätte fina kort.

Roligt att läsa din blogg.

Hur gick det på tävlingen?

Ha det bra=)

2008-07-20 @ 19:30:30
URL: http://sandra689.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback