Ny vecka om några timmar igen!

Ja så är det. Fan va tiden och dagarna går.
Imorgon ska jag på terapi igen. Tänk vilka problem man har! haha!
Jag smyger då inte med det iaf. Jag vill bara bli fri från denna jäkla fobi så jag kan börja min hypo-behandling som jag kallar den. Kan inte uttala det ordet haha! Tänk om 4 år kanske jag kan ha katt eller hund. Eller åtminstonde umgås med djur utan att bli sjuk. Först och främst ska jag bli av med sprut/blod fobin.
Ska jobba tisdag, onsdag, torsdag och lördag för övrigt.


En sån här söting om 4 år...?

eller en helt underbar bengalis? =)

Skulle vara underbart med en liten kompis. Men jag ska inte drömma för mycket.
Behandlingen kanske inte funkar. Men jag hoppas.....


Någon som har hört att jag är rätt trött på att diska nu?
Kära tomten, jag önskar mig en bänkdiskmaskin i julklapp ;)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ska helt klart ta o kolla upp Biotherm Multi Recharge som du tipsade om! :) Gash att det ska vara så svårt att veta vad man ska använda! ;D haha.

2008-11-09 @ 22:36:27
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Lina

Hehe sötnos! jag jobbar fanimej varenda dag den här veckan .. idag jobbar jag 25 timmar i streck liksom .. och jag har verkligen inga pengar heller men kanske kan vi fika hemma hos mig om du kan komma? puss hjärtat

2008-11-10 @ 10:30:42
Postat av: Marie

He he he vad söta små djur, men kunde jag så skulle jag välja katt dom är ju för härliga, :) puss på dig gumman.

2008-11-10 @ 17:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback