Nya Barret!

Japp har inte haft tid eller ork för att blogga på nån dag.
Har haft en huvudvärk från hell i två dagar nu.

Men här kommer iaf en före och efter bild på hur jag såg ut och ser ut nu.


Före

Efter

Visst blev det bra?
Jag kan säga att jag har inte vant mig färgen än. Får se hur det kommer gå med färgen.
Jag vet helt klart vad jag ska göra nästa gång jag ska färga håret ;)
Hoppas jag vänjer mig.


Mixtrade lite i onsdags med att locka håret och på jobbet hade jag en stor julrosett i håret.
Va många som tittade och en kommentar på att det va jättefint =)


Vi har fått lite vinterkänsla med snöflingorna nu iaf. Så kom ner och kika på alla nya härliga julprodukter och heja på mig självklart ;)
Kan tipsa om att vi har dom grymmaste glitter eyeliners nu. Bli massa glitter av dom och inte heller svårt att lägga på.
Jag har redan skaffat mig en i silver. Hihi!


Kommentarer
Postat av: Sofie

hej babe!!

Du är grymt snygg i håret. men det förstod jag att du skulle bli :) Kommer nog och hälsar på dig imorrn.

PUSS

2008-11-21 @ 00:08:05
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback