Småstadsjävel!

Usch va riktigt bitter jag är nu.
Jag var på stan idag och skulle kika på en vanlig push-up bh och en balconette bh.
Jag använder alltid push för att dom ger det bästa stödet enligt mig.
Nu verka alla slutat tillverka bhar med uttagbara kuddar i, det är lixsom bara som en jättemjuk bulle att hålla upp bröstet.
Har ni tänkt på att den bullen inte kommer att vara kvar där efter några veckor i den bhn.
Va inne på hm där jag ALLTID, jag repeterar ALLTID köper mina bhar.
Där fanns det typ 2 bhs med uttagbara kuddar.. Jag lovar slutar dom med dom bharna så kommer jag nog aldrig mer handla där.
Samma gäller balconette bh. Vem har sånna längre?
GRRR! Jag blir så arg ! Snart får man väl gå utan bh.

Snälla hjälp mig vart har dom kvar push och balconette bhar?



Jävla småstad!

Kommentarer
Postat av: Ryan

hope you can find the proper support homie ;)

2008-10-14 @ 23:09:37
URL: http://ryangarrison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback