Mmm.. smoothie!

God morgon till alla!

Här sitter jag i älsklingens morgonrock och dricker en frukost smoothie. Nyvaken.
Mmm... blåbär & hallon.. Muma!
Som ni vet redan så får jag ju inte ha linser nu så nu får ni se mig i mina snygga glasögon =)
Jag ska göra mig ordning och hoppa på bussen ner till nya lägenheten för att träffa Peter, som bodde där före.
Vi ska skriva ett kontrakt mellan oss så jag kanske kan flytta in tidigare.
Kikar nog runt lite inne i lyan och kollar upp hur man ska möblera sen.
Oh! Nu kom Beyonces - Halo låt på tvn. Ska höja volymen och sjunga med medans jag klär på mig.

Peace out !  ;-)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jo.. vem undrar?

2009-04-01 @ 23:44:57
URL: http://karolinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback