Farligt vaccin!

Såg alldeles nyss detta och blev skräckslagen!
Jag fick hem ett brev idag från Landstinget där dom erbjuder vaccination mot svininfluensan.
Innan jag säger något mer så läs och titta på videon.

Desiree Jenkins fick en neurologisk sjukdom s.k Dystonia, tio dagar efter att hon vaccinerat sig mot influensan. Det som är märkligt är att hon kan springa och äver prata normalt när hon springer, och kan endast gå vanligt baklänges.
''Running is the only thing I have left'' säger hon.
Vissa människor har även dött av vaccinet.




Stackars tjej! Hoppas detta försvinner!

Jag kommer i alla fall INTE vaccinera mig!
Inte efter jag sett denna video. Så ni som vill vaccinera er kolla inte på denna för det kommer ändra eran åsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback