SPA-dag!

Idag har jag, Magda och Sofie haft en heldag tillsammans.
Vi började med att åka ner en sväng på stan för att möta Sofie och passade på att kika runt lite.
Sofie och Magda köpte pastasallad medans jag hade gjort hemmagjord ;)
Vi begav oss till Lugnet simmhallen och simmade i ca 40 minuter.
Och fick se en ofrivillig "flashning" som jag och Sofie sent kommer glömma. Usch!

Käkar lite pasta sallad och gick in och bastade.
Först ångbastu sen vanlig bastu, sen ångbastu sen vanlig bastu.
Sen blev det lite girltalk i bastun.
Magda fick en uppenbarelse där inne som vi andra höll med om ;)

Vi bestämmer oss för att äta lite tacos hos Magda och åker till City Gross och handlar allt till maten.
Laga mat tillsammans är riktigt kul!

Tyvärr va det Sofie som höll i kameran denna gång
så jag ska se om jag kan lägga upp lite när hon skickat dom ;)


Väx hår, Väx!!


Kommentarer
Postat av: mormor

gud vilken mysig dag ni har haft puss

2009-10-07 @ 10:16:22
Postat av: Sofie

TAck för en underbar dag!

2009-10-07 @ 14:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback