Ge mig sommar!!

Puh så idag sov jag länge men vaknade ändå innan jag hade ställt klockan.
Skönt när man vaknar sådär av sig själv faktiskt.

Tvättade nästan hela eftermiddagen igår och det behövdes verkligen.
Doften av nytvättat är så härlig!

Igår va jag även upp på möte om när jag ska jobba utomlands en vecka.
Ska bli spännande och jag ska njuta av den lediga tid jag får där.

Så idag då.. Tror det måste bli en promenad i det soliga vädret och sen måste jag faktiskt ta mig i kragen och städa upp lite här hemma. Men solen lockar ganska mycket oxå.


En bild från sommaren 2009 va blek som fan då men haha!


Längtar så sjukt mycket till sommaren !


Kommentarer
Postat av: Tsukii

sv: haha, det är typ plugg, mode eventet i borås, beställningar, ekonomin och mina problem, så mycket på en gång, usch ;(



åh låter inte alls kul.. sommar brukar ge en god effekt så vi få hoppas att det blir bättre då! :) <33 vad är det dugör nu? pluggar, jobbar? :D

2010-04-27 @ 17:28:33
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback