Peace & Love 2010!

Slänger upp lite bilder från P&L


Såg självklart Hoffmaestro! Dom va helt galet bra asså!


My <3 Girls!


Träffade på Timbuktu utanför jobbet (Malou)


Chillade i gräset till en konsert


Passade på att göra en fake tatuering i Comviq tältet. Har ju alltid funderat på att tatuera vingar ;)


Brudarna och jag! Grymt underbar kväll!


Jay-Z var förövrigt grymt bra och man kände hur stämningen va på topp!
JIGGA!


Tokerier på hemvägen. Klockan är väl runt 5-6 har jag för mig haha!


Lek med en badboll ;)


Peace & Love va sjukt kul även fast vi jobbade rätt mycket.
Konserterna va grymma (dom jag hann se)
Nästa år ska jag satsa på att köpa en biljett så jag hinner se mer och ha ännu mer kul! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback