Maybe the past is like an anchor holding us back..

Så P&L har varit grymt nice men ändå lite drama som smygit sig dit under veckan.
Förstår inte folk att man får tänka på vad man säger eller gör för att det kan såra andra väldigt mycket.
Jag känner i alla fall en förändring i mig, kanske inte så drastisk men ändå något som kan hjälpa mig i framtiden.
Har jobbat massor oxå men fick vara helt ledig på lördagen.
Såg Jay-Z som va grymt bra live!

Sitter iaf vaken nu och känner mig brutalt ensam och borde egentligen sova.
Det är för mycket som snurrar i huvudet för tillfället.
No more miss to nice Karolina!

Fattar ni inte att en människa pallar inte hur mycket som helst!






It's hard to find people who will love you no matter what


Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

söt bild o snygg header :)

2010-07-05 @ 13:11:12
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Postat av: Patrik... typ!

så lite sååå :) allt bra med dig då?

2010-07-08 @ 01:42:12
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback