Lips of an angel!

Igår va jag ute med Flum och åkte lite bil och hälsade på massa fulla människor.
Fan hade jag en bil så skulle jag vara ute och skjutsa folk lite oftare.
Har hållt mig nykter ett tag nu för att försöka må bra i kroppen igen.

Va på ikea på dagen, mycket trevligt det där.
Köpte lampor, kuddfodral och en kudde (såg att det va fel kudde när jag kom hem).
Så om någon ska till ikea snart så kanske jag kan få skicka med kudden och byta ? ;)
Hittade mitt drömbadrum där igår oxå!

Testade lite smink igår och jag älskade det!
Tydligen så passar jag grymt bra i röda läppar iaf enligt tjejerna vi skjutsade igår :D
Härligt gäng det där tycker ja :)


Mitt badrum! ;)


Brudarna :) Så jävla härliga!


Red lips! (kallt ljus)


Varmt ljus.


Nu ska jag cykla och spela lite minigolf med mamma och lillebror :)
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback