Mycket, mycket, mycket!

Har tagit det lugnt och inte brytt mig i bloggen ett tag nu.
Allt för att jag ska bara försöka fokusera på mitt välmående.
Har hänt mycket på senaste tiden och min kropp har tagit sjukt mycket stryk av detta.
Hjärtklappningar, bröstkorgssmärtor, ont lite här och där, astman är sämre.
Gör allt för att jag ska bli bra igen så det kommer att gå segt i bloggen känns det som.

Men idag då? Hmm sovit ut lääänge och legat kvar i sängen ett tag för att inte stressa.
Har bokad tvätt tid idag och det ska bli skönt att kunna använda mina kläder igen haha!

Igår hade vi tjejkväll och va på sex and the city 2.
Älskade filmen men den slår inte första filmen ;)

Pratar med Faye nu och ska nog ta en cykeltur till henne och sola lite.
Va ett tag sen jag träffa min babe! :)


En bild från igår kväll efter bion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback