Gossip Girl!!

Halloween helgen har varit helt okej.
Jag va utklädd till en zombie nurse och har tyvärr inga bilder på det än eftersom kameran inte funkade.
Kvällen va helt okej men på vägen ner mot stan så ramlade jag och stukade foten rejält och slog upp knäet så det rann blod längs benet.
Tog mig haltandes ner till stan och fick hjälp av 3 killar som praktiskt taget bar mig till bishop.
Där bad jag dom hämta ut mamma som va på middag med jobbet.
Vi fick komma in och göra rent såret som hade blödit massa mer.
Faye och Joy kom sen och hämtade mig så vi drog hem till mig.
Skönt att komma hem och lägga om såret och linda foten.

Dagen efter kunde jag inte gå på foten så jag hoppade runt på ett ben i lägenheten.
Har i stort sett varit hemma sen dess.
Idag har jag tagit mig till mitt gruppmöte och hem bara.

Har nyss sett Gossip Girl S04E07 och shiiit va bra det va!
Som jag har längtat och som jag kommer längta till nästa avsnitt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback