Sthlms weekend!

I fredags fick jag ett ryck att jag ville åka till sthlm.
Va meningen att jag skulle åka med en kompis me hon banga ;)
Åt en god middag med familjen på marianns och myste lite och sen hoppade jag på tåget mot sthlm.
Helgen har varit grymt bra och jag träffade min älskade Emma.

När vi fick syn på varandra på plattan så va det storskrik och så sprang vi emot varandra !
LYCKA!
Jag kastade mig i hennes armar och blev alldeles tårögd!
1,5 år är på tok för länge för att vara borta från varandra.
Det är sjukt!
Emma skällde lite på mig för att jag inte skött mitt hår (hon är frisör).
Hihi!
Fick även träffa hennes kille som va skittrevlig.


Vi letade i evigheter (kändes det som) efter ett mysigt cafe och hittade till slut Café 60.
Skit god toast men galet dyrt ;)
Men det va det värt!



Älskade Emma! ♥


Jag va alldeles till mig att få träffa henne hihi!


Pussigull! haha! Fick lov att säga åt dom att sluta ibland ;) haha!



Emma darling det får inte gå så länge utan att vi ses igen.
Har verkligen toksaknat dig och vill mer än vad mina pengar räcker till.
Jag är skit glad för din skull att du ska få ett till jobb och det kommer gå skit bra :)


Jag älskar dig! ♥ och saknar dig redan sjukt mycket!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja jag är skitglad att ni äntligen fick ses....Ja Karolina efter Thailands resan får du ta dig i kragen försöka fixa ett jobb så du kan åka till Göteborg lite oftare...kanske till och med fixa ett jobb där ner..lufta dina vingar o sätta fart på kariären Puss =)

2010-11-08 @ 14:28:11
Postat av: mormor

ja Karolina du får ta dig i båda kragarna så du kommer till Göteborg puss

2010-11-09 @ 07:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback