Halloween förslag?

Idag har jag gjort lite ärenden och även haft behandling.
Ser ut som en puckel på ena armen haha!
Tur att hund sidan börjar bli bättre för det är inte alls lika svullet.

Kom även på idag att det faktiskt är dags för Halloweenfest i helgen.
Fick för mig att det va nästa helg men där fick jag fel! haha!
Har en liten aning om vad jag ska vara men är ändå inte säker.

Jag har varit vampyr, djävul, katt och alice.
Skulle kunna vara alice i underlandet igen men det känns lite tråkigt när jag va det förra året.

Men har ni något förslag på vad jag kan vara?
:)
Hinner inte beställa några kläder från internet men man kan ju vara kreativ med det man har.


För er som vill beställa kan jag rekommendera http://www.aliceofsweden.se/




Har inte beställt därifrån än men det verkar vara rätt billigt och bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback