Mitt hjärta!

Tisdag och Magda har anlänt till Falun!
Underbart!
Imorgon ska vi till kupolen med Emma och Noah på lite shoppingrunda.
Efter det blir det middag tillagad hemma hos mig med följande sminkning och hårfix!
Sen blir det vin och skaka rooompaa!
För jag och Magda firar nämligen 10-års jubileum!!
Vi har känt varandra i 10 år!! Det är helt sjukt va tiden går fort när man har haft så kul ihop.

Jag sitter här och bara längtar till imorgon när jag får krama om min älskade Magda!
Har saknat dig som en tok!
Du är verkligen mitt hjärta!
Du känner mig verkligen innerligt och jag behöver nästan aldrig förklara nått för dig för du vet..
Telepati på hög nivå! ;)




Mkt gamla bilder

och en lite nyare på oss!


Älskar dig vännen! ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Mina fina flickor hoppas verkligen ni har haft mysigt....så fick ni ju äran att inviga fina lägenheten oxå pussar till er mina älsklingar =)

2010-10-21 @ 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback