Dont forget to love yourself!

Så igår va det ju som alla vet Alla hjärtans dag.
Jag och mina favorit tjejer bestämde oss för att äta middag och mysa hemma hos mig.
Det blev något glas vin och vi tokade oss massor på facebook.
Vi bestämde oss för att skriva en lista över bra och dåliga om killar vi känner.
Det va faktiskt grymt kul men blev inte så mycket klokare på det eftersom det va mest saker jag visste.

Idag har jag varit på kursen hos Lernia och fått lite uppgifter och annat att tänka på.
Grym kurs asså. Läraren sätter verkligen fart på hjärnan och man börjar fundera över massor.
Jag vet att det är mitt självförtroende och självkänsa som spökar.
Men det jag fick reda på idag är fan sjukt!
Det testet vi gjort stämde så bra att jag blev rädd!
Jag borde verkligen lyssna på dom tipsen jag fått idag, inte ändra på mig utan forma mig själv.


It has been hard times but now theres gonna be a change..





Kommentarer
Postat av: matilda-styla din mobil på www.phonefashion.se

fin blogg!



Köp dig ett blingat mobilskal på www.phonefashion.se

PÅSKRABATT!

100:- rabatt på köp över 450:-, gäller endast vid ett tillfälle. Alla som registrerar sig som kund på hemsidan och gillar Phonefashion på facebook får en rabattkod som ger 100:- rabatt på ett köp. Gäller till och med 25 april.

+++PREMIÄRRABATTER 200:-! mer info på sidan

2011-04-18 @ 13:29:39
URL: http://phonefashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback