Söndag!

Jadu idag ska man stå på knä och skura listerna haha! Nej då men idag är det stor städning och tvättning.
Sånt som behövs göras emellanåt.
Inte så intressant att skriva om kanske men jag kan inte skriva om så mycket eller lägga in bilder för den delen.
Jag jobbar och sliter ju på mitt projekt att fota och sätta ihop en kalender för 2008.
Så jag lägger inte upp några bilder just därför. Dom som vill se eller ha en kalender får kontakta mig och köpa en för ca 200kr hehe!
Den kommer att bli så jävla grym alltså.

Jaja! Nog snackat om det nu.
På torsdag kommer Markus och jag took längtar dit. Ska bli så underbart att få ses och mysa igen.
Du är så bra på att få mig att må bra och skratta :-)
Du är bäst helt enkelt ;-)
Jag älskar dig!


Nä nu måste jag bädd ur sängkläderna som ska tvättas och plocka ihop alla andra kläder som ligger lite här och där.


See Yaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback