Make Up och Modevisning!

Så idag fick jag lov att gå upp kl 5 imorse för att ta mig till Make Up Studion och sitta sminkmodell för Madelen, som är en helt underbar tjej och jätteduktig med smink.
Satt och blev sminkad till kl 9 då hårstylisten kom och fixade mitt hår för att sedan kl 10 bli fotograferad av Magnus Egger. Efter första kortet säger han att jag satt den redan och frågar mig om vi ska ta mer kort. Jaaaa säger jag självklart och vi tar ca 10 bilder till. Bilderna som han tog får jag senare när han har gett dom till Madelen.
Helt sjukt bra kort blev det iaf! :D

Här är ett kort jag har tagit på resultatet men det fattas lite halsband här bara.
Dolly Bitch! ;-)

image8

Efter make, styling och fotografering så är det dags att skynda sig av med sminket.
Jag springer nerför Avenyn och skyndar mig till Christers Hairteam i Kompassen för att få mitt hår fixat och få nytt smink som passar lite mer för catwalken :-P
Sen är det dags att byta om inför modevisningen.

Då såg man ut så här istället.

image9

Backstage innan visningen då. Såg nästan ut som igår, lite annorlunda make up idag bara.

Jag måste bara säga att jag ville verkligen inte att helgen skulle ta slut.
Jag har träffat så många underbara människor och blir lite tårögd när jag tänker på att det är över nu.
Men jag hoppas jättemycket att vi har en reunion nån gång snart. Tack för denna helg alla. Det var verkligen vad jag behövde och hoppas, hoppas, hoppas vi syns igen.
Kompassen Reunion soon i hope!

Bodyrockers - I Like The Way You Move

Fan va glad jag är, kan inte sluta skriva nästan hihi!

Okej några bilder på de underbara människorna jag har jobbat med under helgen...

 
 
 

Beata, Martin, Joakim, Emma, Anu, Antonio, Wendy, Samira, Perina, Samira, Daixin, Mads, Linnea, Rebecca, Henke, Patrik, Evie, Alex och jag. Tack!!




Ha det bäst nu alla så hörs eller syns vi!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej gumman!
Va roligt att du hade roligt i helgen. önskar man hade varit där och kollat men jag får väl åka till venidige eller paris eller nått och kolla in dig när du är en tvättäkta modell ;)

Sköt om dig!
Puss och Kram

2007-10-23 @ 15:08:03
URL: http://superslurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback