Yees!

Jaaaaaa! Då kom man med i modevisningen då!
Ska gå för JC den 20-21 oktober ska bli så kuul! Plus att man får ett presentkort på 1000kr att handla för sen.
Kan det bli bättre asså :D

Idag va jag på Gina Tricot och skulle bara hämta ut min skjorta och polotröja men självklart ska man hitta nått mer fint man vill ha.
Så nu vill jag ha era åsikter om jag ska köpa denna underbara klänning imorgon.

Alla bilderna är samma klänning, har bara lagt till ett annat skärp och vikt upp den lite.

Så vad tycker ni, ska jag köpa den?

                               
                                     

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej babe!
Såååå kul att du också skaffat nu =)
Självklart ska du köpa klänningen, den va assnygg!!
Puss och Kram

2007-10-11 @ 22:09:35
URL: http://superslurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback