42 Dagar Kvar!

Ja vad ska man säga...
Jag går mest och väntar på att få åka på kryssing.
Idag har Melissa varit i skolan idag och informerat om kryssningen och vi har plockat ihop material.
Sen var jag och Emma på en frisörgrossist och skulle titta på vad löshår kosta. Skall ha till min bal och student.
2300kr kosta det !!! Galet pris! Så vi struntade i det och Emma släppte av mig vid korsvägen eftersom jag skulle in till stan och hämta min skinnjacka som har varit på lagning.
På vägen till skinnaffären så kikade jag in på Safari Hair och frågade hur mycket löshåret kostade där.
390kr kostade det! Vilken jävla skillnad alltså!
Jag vet vart jag ska köpa mitt löshår till studenten! Hehe!
Imorgon har vi massage i skolan igen. Börjar tröttna på skolan nu asså, skoltrött som fan!
Men jag får tänka på att det inte är så långt kvar nu.
Rättare sagt 42 dagar kvar idag ;-) hihi!


Nu ska jag nog ta och göra något som behövs. Gå i genom mina tidningar och rensa bort allt gammalt.

Någon som har ett jobb till mig efter studenten? ;-)

XoXo
Karolina - lääääängtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback